Jacko: Jag ser ut som en ödla.

Michael Jackson var under en tid, mycket deprimerad över sitt utseende. Han ville inte att riktiga människor skulle se honom. Han hade sitt hus fullt med skyltdockor, för han blev så nervös när han var med riktiga människor. Han hatade sitt utseende, han ville inte växa upp, och han vågade inte se sig i speglen för att han inte gillade det han såg.
Han önskade att han kände någon som kunde vara med honom, som inte var som alla andra. Som inte brydde sej om hur ful eller fin han var. Han ville bara till ett ställe där ingen kunde se han.


Själv tycker jag inte att han var speciellt ful. För om man är som Michael, lika omtänksam och så, så är man inte ful. Då kvittar det hur man ser ut. Jag tycker inte heller om mitt utseende. Jag ser ut som en.. ja, jag vet inte vad. Jag finner inga ord för mitt utseende. Michael Jackson är tio tusen miljoner gånger snyggare än alla andra på denna jorden. För hans personlighet gjorde också han snygg. Jag tyckte aldrig att han var särskilt ful. För jag har lärt mej att inte döma på utseendet. Och jag säger inte att han är ful, för de var han inte. Han var gullig! Och jag önskar att han hade känt mej, för då hade han inte behövt känna att han ville känna någon som han inte hade. Någon som skulle förstå honom, och inte bry sej om hans utseende, och bara titta på hans insida. Han hade gärna fått vara rosa, grön, vara utan ett öga eller ha världens största näsa, för mej! Jag hade faktiskt inte brytt mej, för det är fortfarande insidan som räknas. Men det är inte så lätt att komma ihåg det, för alla fattar inte det. Det finns jätte många som säger att dom bara bryr sej om insidan, men dom ljuger, och det lär man märka. Jag har märkt det på jättemånga! men jag tänker inte nämna vilka. Och hans pappa gjorde inte saken bättre heller när han var liten. Även om han ville att de skulle bli så kända som de blev, så behövde han inte gå runder och säga att michael hade en stor näsa?! Precis som om han ville att michael skulle operera sej? Jag menar, ska ens son behöva spy när han träffar sin pappa, för att hans pappa var så grym mot han när han var liten?

I can feel you pain michael!!

/Josefin Bad Borgman.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, tycker att du har SÅÅ JÄVLA rätt angående det här ! hans utstrålning verkligen lös om hela honom, vilket gjorde att man verkligen inte kunde låta bli att se allt gott inne i honom !



kommentera gärna min frågestund, svarar på ALLT du vill veta om Michael Jackson. R.I.P <33



ha det bra ! :D

2009-12-30 @ 00:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0