Diskution .

Hej alla Michael Jackson fans! I am so sorry för dålig uppdatering! Men jag har varit sjuk, så jag har inte orkat sitta vid datorn.

Diskutionen handlar om att jag har läst att vissa fans vill att Michael Jackson ska få nobelpris. Jag är en av dom! Men jag är dock inte en av dom som skrivit på papperna, som ska försöka få de som delar ut nobelprisen att säga ja. Än så länge så är det nog ett stort nej. Men varför skulle han inte vara värd ett nobelpris? Jag menar, han ville bara världen gott! Det finns nog seriöst ingen annan som ville det lika mycket som han! Eller jo.. det kanske det finns, men inte som gör lika mycket för att verkligen utföra det!
Vissa tycker bara det är onödigt att ge ett till honom, dom menar.. han är död.. ? Hur kan han glädjas åt det?
Och.. det som är jobbigt med mej är att jag tror att vi kan kommunicera med de döda.. LaToya har snackat med Michael efter hans död, och Michael brukar prata med sin pappegoja. Jag tror också jag har kommunicerat med han.. men nu ska vi inte byta ämne!

Jag tycker bara det är idiotiskt att inte ge det till honom! Jag menar, wow, mannen förtjänar det verkligen! Även om han är död! Alla borde sätta sej ner, koncentrera sej på Michael's ord, och faktiskt tänka efter! Det är många här i världen som bara nobbar han! Och de som gör det, kommer någongång inse att de han sa faktiskt var sant, men när de inser det, kanske det är för sent. Men jag är en av dom, som faktiskt tar honom på allvar. Jag gillar honom inte bara för att han är död, jag menar.. tror ni jag vill gå runt med en massa smärta inom mej? Tror ni att jag vill det, så tror ni fel! Jag har känt smärta ända sen jag började skolan. Det är åtta år sen. Hur jävla kul tror ni att det är? Nej, inte ett jävla dugg! Ursäkta språket. Men helt ärligt, så har jag faktiskt gillat Michael ända sen trean, och jag har alltid tänkt på vad han har sagt. Och det är så jävla patetiskt att folk går runder och bara tänker att ''ja, michael har rätt vi måste rädda världen och lösa problemet'', men varför gör ni ingenting då?! Tror ni att världen kommer fixa det själv, så tror ni så jävla fel! Det är också därför jag startade bloggen, för att vi måste inse att det snart är för sent, och för att hitta någon som kanske känner lika dant som jag, eller som kan hjälpa mej att lätta på hjärtat.

Ta och sätt er ner, i lugn och ro, och lyssna, och ta er till michael's ord, och börja rädda världen! Jag kan inte göra allt själv! Och det kan inte alla andra heller, därför måste vi sammarbeta!


/ Josefin Ba
d Borgman .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0